پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

یادداشت اراک - قسمت اول

گزارش تصویری از همایش ششم وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی در اراک
شنبه 27 ارديبهشت 1393
2614

بسم الله النور










تهران – چهارشنبه – ساعت 17/30- میدان ونک

 

ضلع جنوب غرب میدان ایستاده بودم . امیرحسین وحیدی ، کاتب بالعدل و صاحب وبلاگی به همین نام ، از راه رسید . علیرضا سلیمی نائینی صاحب وبلاگ قلم سلیم ، ضلع شمال میدان منتظر ما بود . میدان ونک پر از ماشین و آدم بود . اما پیدا کردن علیرضا سلیمی با آن قد بلندش اصلا کار سختی نبود . توقف کوتاهی کردم ، سوار شد و بلافاصله به سمت اراک حرکت کردیم .

سه ساعت و نیم گذشت و ما در اراک بودیم . هتل امیرکبیر محل اقامت ما بود و میزبانان دوست داشتنی مان به همراه چند تن دیگر منتظرمان بودند .

سه یار دبستانی ، سه تفنگدار ، مثلث ادب ، اخلاق و تربیت، آقایان اخوان هزاوه، فریدنی و کریمی با آغوش باز و روی گشاده ، لبخندزنان به استقبالمان آمدند .

همه چیز از قبل مهیا شده بود . اتاق  402 برای من و علیرضا و امیرحسین .

وسایلمان را در اتاق گذاشتیم و گرد راه از دست و صورتمان شستیم و در لابی هتل به دوستانمان پیوستیم . خانم ها سهرابی و فرهادی و آقایان عطاری فر و امینی و حاذقی و عبدوس و دکتر خرمشاهی و احمدلو و متولیان رسیده بودند .

آقای عادلی و همسرشان و آقایان ساداتی کردخیلی و طباطبایی و میروکیلیِ 1 و میروکیلی ِ 2 و حسینی نیک و جلالی (عمو) و روضاتی و رستگار هم از راه  رسیدند .  

ریاست محترم کانون سردفتران و دفتریاران ، جناب آقای محمد رضا دشتی اردکانی هم تشریف آوردند .

تازه واردین فورا اسکان داده شدند . هر یک از میزبانان ، تلفن در دست ، در حال صحبت با گروهی از دعوت شدگان بودند که هنوز نرسیده بودند .

رستوران هتل ، طبقه ی پنجم ، میز بزرگی برای 30 نفر آماده شده بود . بعد از صرف شام ، جمعیت پراکنده شد . عده ای به اتاق هایشان رفتند . گروهی در لابی به صحبت کردن و بقیه در محوطه ی زیبای هتل به قدم زدن مشغول شدند .

شب زیبایی بود و نور مهتاب آنرا دلفریب کرده بود  اتاق 402 تراس بزرگی داشت . از آنجا می شد منظره ی آسمان و ابرهایش ، ماه و نوربارانش ، محوطه ی سرسبز هتل و دوستان وبلاگ نویس را دید که مشغول صحبت بودند .

آقایان دکتر خرمشاهی و صمد احمد لو و عبدوس را برای بار اول می دیدم . به خوبی یکدیگر را می شناختیم . نیاز به معرفی نداشتیم . " بنچاق " کار خودش را کرده است ! صبح پنجشنبه – ساعت 8 – رستوران هتل امیر کبیر

صبحانه ی هتلی ؛ متنوع ، کامل ، اشتها آور

میزبانان زودتر از همه آمده اند . وبلاگ نویسان عزیز به تدریج از راه می رسند . عده ای دیشب بعد از رفتن ما و بعضی صبح زود رسیده اند . دیدارها تازه می شود . خوش و بش می کنیم و می نشینیم .

صبح پنجشنبه – ساعت 9 – هتل امیر کبیر




دو دستگاه مینی بوس منتظر ما هستند . همه سوار شدیم .




نیم ساعت بعد – تالار رستوران پارس




استندی که به زیبایی طراحی شده است ، مقدم شرکت کنندگان محترم را در ششمین همایش سراسری وبلاگ نویسان دفاتر اسناد رسمی ، گرامی می دارد .




جلوتر ، استند زیبایی ، منقوش به عکس امیر کبیر ، محل برگزاری نشست سراسری فعالان عرصه مجازی حوزه دفاتر اسناد رسمی را نشان می دهد .




سالن برگزاری مراسم افتتاحیه ، بسیار زیبا و با شکوه چیده شده بود . بنر بزرگی که دیوار مقابل را پوشانده بود با تصویری از صدراعظم امیر کبیر بر ابهت آن می افزود .




اجرای مراسم افتتاحیه ، با آقای علیرضا سلیمی نایینی بود که به خوبی از عهده ی آن برآمد .

خلاصه ی مراسم :




تلاوت قرآن توسط قاری محترم ، جناب آقای سعیدی





پخش سرود جمهوری اسلامی ایران




خیر مقدم به میهمانان توسط دبیر همایش ، آقای اخوان هزاوه




سخنرانی جناب آقای سید رضا صدری ، مدیر کل محترم ثبت استان مرکزی




تجلیل از دو پیشکسوت سردفتر ، جنابان آقایان مظاهری و سعیدی که از تهران ، همراه با اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران تشریف آورده بودند .




سخنرانی جناب آقای محمد رضا دشتی اردکانی










اعطای لوح تقدیر همایش با امضای مدیر کل محترم ثبت استان مرکزی به صاحبان وبلاگ های " بنچاق " و " سردفتری یا سرابی فریبنده " و " جامعه سردفتران و دفتریاران استان مرکزی " و " افق سردفتری " و آقای عبداله خادمی و وبلاگ " کلبه عمو "  و آقایان دکتر خرمشاهی و محمد رضا دشتی اردکانی ، توسط ریاست محترم کانون سردفتران و دفتریاران و مدیر کل ثبت استان مرکزی و آقایان سعیدی و میر وکیلی و آقاصفری و عظیمیان




سخنرانی آقای دکتر خرمشاهی ، سردفتر 36 کرمانشاه و صاحب وبسایتی به همین نام




تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان همایش ششم ، جنابان آقایان اخوان هزاوه و فریدنی و کریمی





اهدای سبد گل از طرف حاضرین توسط میزبانان به آقای سید علیرضا طباطبایی به مناسبت بازگشت ایشان از سفر حج




سخنرانی آقای مسلم آقا صفری




اهدای لوح همایش به آقایان امینی و عادلی و شعبانی










اعلام تنفس و پذیرایی از میهمانان با چای و نسکافه و میوه و کیک






برگزاری جلسه ی پرسش و پاسخ با حضور آقایان محمد رضا دشتی اردکانی و مسلم آقاصفری و محمد عظیمیان




پایان مراسم افتتاحیه




دعوت به نهار در رستوران پارس

ادامه دارد ...                                                                 

بنچاق