پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

گزیده ای از سخنرانی آقای محمد گودرزی ، عضو محترم هیات مدیره و مسئول واحد بیمه و درمان و مسئول واحد بازرسی کانون سردفتر ان و دفتریاران در بندرعباس

کاری در واحد درمان دارد انجام می‌شود که اگر نگویم در طول تاریخ بی‌نظیر بوده ، کم‌نظیر است .
چهار شنبه 7 خرداد 1393
1059




استان هرمزگان هشتمین استانی است که به پروژه ی رفاهیات سردفتران و دفتریاران پیوسته و به تکلیف هیأت مدیرۀ کانون مقرر شد قراردادها با بیمارستان‌ها بسته بشود و در هر استانی سردفتران و دفتریاران محترم بتوانند این اقدامات رفاهی  را دریافت بکنند.

در این ارتباط جناب آقای محمد گودرزی مسئول بیمه و درمان سردفتران و دفتریاران در کانون مرکز فرمودند :

در هیأت مدیره برای این کار تصمیم گرفته شد و به این نتیجه رسیدیم که یک نفر از جنس خود سردفتر در واحد درمان باشد تا مشکلات و مسائل را حس کند .

ما با شما هم‌صدا هستیم و شاید  صدای اعتراض‌مان رساتر بوده و بنده اگر می‌خواهم مطلبی را راجع به عملکرد بیمه درمانی مطرح کنم ، دارم نقد می‌کنم نه عیبجویی و نقد هم یعنی نکات مثبت و منفی را منصفانه و عادلانه عنوان کردن! همان طور که مقام معظم رهبری همیشه می‌فرمایند:  ((دولتمردان نقد بکنند ، نقد منصفانه)).

یک مثال خدمت آقای حجاری زدم ، این نخل‌ها و این درخت‌ها و این شمشادهایی که در خیابان‌های بندرعباس به زیبایی کاشته شده ، اینها همه درخت‌های بزرگ و این شمشادها همه یک قلمه بودند ، نهال بودند ، ما هم آمدیم یک نهالی کاشتیم ، قطعاً با آبیاری خود شما این درخت تنومند می‌شود.





کاری در واحد درمان دارد انجام می‌شود که اگر نگویم در طول تاریخ بی‌نظیر بوده ، کم‌نظیر است .

تعرفه‌ای درست کرده ایم به نام تعرفۀ معیار که به دلیل اختلاف سلیقه و به لحاظ احساس مسئولیت احتمالی که تحمیل بودجۀ کافی نشود ، دوستان هیأت مدیره تامل کردند در تصویبش و دو ماه عقب افتاد و بعضی از دوستان استان‌ها هم گله‌مند شدند ، ولی اشکال ندارد. همینطور طرح واسپاریِ پاره‌ای از اختیارات که آقای دشتی روی این طرح تأکید داشتند. همچنین برای اولین بار برای هزینه‌های دندان‌‌پزشکی و ارتودنسی که سابقا راهکاری دیده نشده بود ، تدابیری اندیشیده ایم .

استان هایی هم مثل استان هرمزگان انصافاً خیلی نجیبانه و رفیقانه با ما کار کردند . من هر وقت زنگ زدم آقای حجاری با  روی باز استقبال کرده و کمک کردند . بیمارستان ام‌لیلا،  قراردادش بسته شد که بهترین بیمارستان استان است و به امید خدا مشکلات مراجعین را پوشش خواهد داد .

توضیحات کامل تر طرح رفاهیات و بیمه و درمان و دستورالعمل اجرایی آن در پرتال کانون قرار گرفت است که امیدواریم همکاران مطالعه فرموده و ما را از نظراتشان مطلع سازند .

بنچاق