پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

در بهمن ماه و در سراسر كشور دفاتر پيشخوان قضايي راه‌اندازي مي‌شود

معاونت فناوري اطلاعات قوه قضائيه با تمديد فراخوان تأسيس دفاتر خدمات الكترونيك قضايي تا نهم بهمن ماه سال جاري از راه‌اندازي دفاتر پيشخوان قضايي در بهمن ماه در سراسر كشور خبرداد.
پنج شنبه 2 بهمن 1393
2355



سيامك رفعتي رئيس دفاتر خدمات قضايي قوه قضائيه گفت: هم اكنون در تهران تعداد ۴۰ دفترخانه پيشخوان قضايي فعال هستند و اين فراخوان فرصتي براي مردم فراهم مي‌كند تا در صورت تمايل به برخورداري از دفاتر خدمات الكترونيك قضايي و فعاليت‌ در آن، اقدام به نام‌نويسي كنند.
وي اظهار داشت: معاونت فناوري و اطلاعات قوه قضائيه به محض بررسي و تأييد امكانات و تجهيزات دفاتري كه از سوي دادگستري اعلام به آمادگي مي‌كند، دستور راه‌اندازي را به آنها مي‌دهد.
رئيس دفاتر خدمات قضايي قوه قضائيه اظهار داشت: در حال حاضر در استان‌هاي خوزستان، سيستان و بلوچستان و لرستان تمام مراحل بررسي و تأييد تجهيزات و استاندارد بودن آن به اتمام رسيده و نام كاربري و رمز ورود در اختيار مديران آنها قرار داده شده است. ساير استان‌ها هم به موازات هم در حال تكميل مراحل هستند و هر يك از آنها اخبار خود را به معاونت خدمات الكترونيك قضايي اعلام مي‌كنند كه برنامه‌ريزي آنها مشخص است و با توجه به اطلاعاتي كه تاكنون از مراحل تكميل دفاتر خدمات الكترونيك قضايي در ساير استان‌ها به دست آمده، پيش‌بيني مي‌شود در بهمن ماه امسال غالب اين دفاتر راه‌اندازي شوند و شروع به كار كنند.

تی نیوز