پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

رئیس کانون سردفتران در دیدار با رئیس سازمان ثبت احوال کشور: سامانه ثبت آنی از هر گونه جعل امضا جلوگیری می‌کند

رئیس کانون سردفتران در دیدار با رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: اکنون که سامانه ثبت آنی به سامانه ثبت احوال متصل شده با وارد کردن شماره ملی و سال تولد افراد، تمام اطلاعات نمایان و از هر گونه جعل جلوگیری می‌شود.
يک شنبه 17 اسفند 1393
1859

 

به گزارش پارسینه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، محمدرضا دشتی اردکانی در این جلسه با اشاره به این که با اجرایی شدن سامانه ثبت آنی در کشور از هر گونه جعل امضا جلوگیری می‌شود، اظهار کرد: پیش از این برای ثبت اسناد مردم با مشکل بزرگی روبرو بودیم و بعضا افرادی با شناسنامه‌های جعلی به دفاتر مراجعه می‌کردند اما اکنون که سامانه ثبت آنی به سامانه ثبت احوال متصل شده با وارد کردن شماره ملی و سال تولد افراد تمام اطلاعات نمایان و از هر گونه جعل جلوگیری می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه یکی از بهترین دستاوردهای ما ثبت آنی بوده که مرتفع شدن مشکلات ثبت را به دنبال داشته است اما گاه که با قطع سامانه ثبت احوال رو به رو می‌شویم و ثبت سند صورت نمی‌گیرد.

در این نشست، دشتی اردکانی با بیان این که قطعی سامانه ثبت احوال به حداقل رسیده است قول داد این مشکل به شکل کامل حل شود تا معاملات مردم و ثبت سند رسمی به سهولت انجام شود.

به گفته دشتی اردکانی بعد از روز اول آغاز به کار سامانه ثبت آنی کارگروه‌هایی برای رفع مشکلات احتمالی این سامانه تشکیل شد که به صورت هفتگی جلساتی را برگزار می‌کنند و در صورت وجود مسائل و مطالب جدید و مشکلات باقی مانده در سامانه، به رفع این نواقص می‌پردازند.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با بیان این که با سامانه ثبت آنی از هر گونه جعل امضا جلوگیری می‌کند، افزود: یکی از برکات ثبت آنی وجود آمار دقیق برای تصمیم گیری‌های اقتصادی کشور است.

پارسینه