پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

سازمان ثبت اسناد در استفاده از فناوری‌های روز صدرنشین است

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: این سازمان در جهت سرعت تحول و استفاده از فناوری‌های روز در صدر دستگاه‌های کشور قرار دارد.
پنج شنبه 27 فروردين 1394
1969

 

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، احمد تویسرکانی روز چهارشنبه در مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی این سازمان، گفت: در سال‌های اخیر با عزم جدی مدیران و کارکنان سازمان با استفاده از فناوری‌های نوین گام‌های موثری در جهت بهبود سیستم‌ها و ایجاد سامانه‌های متعدد الکترونیکی برداشته شده است.

وی افزود: تحولات اساسی در سازمان ثبت عمدتا با بهره‌گیری از روش‌ها و فنون جدید و در حوزه فناوری ایجاد شده است و اقدامات مهمی جهت زدودن چهره سنتی این سازمان و ارایه تصویری بهتر و سازمانی مدرن با ماموریت‌های شفاف، صورت گرفته است.

معاون رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: بخش وسیعی از خدمات در سازمان با توجه به تحولات انجام شده، به صورت الکترونیکی و در فضای مجازی ارایه می‌شود و با این اقدامات توانسته‌ایم گام‌های مثبتی در ارایه بهینه خدمات به متقاضیان برداریم.

تویسرکانی ضمن مهم دانستن ایجاد ثبات در دستاوردهای حاصل شده، نگاه رو به جلو به منظور ارتقا اقدامات صورت گرفته را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد تا فعالیت‌های انجام شده با شکل‌گیری معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی به بلوغ کامل برسد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: این اقدامات ضمن پیشگیری از بسیاری مشکلات و موانع قبلی، موجب تسهیل در امور و ارتقا سطح ارایه خدمات به مردم شده است.

براساس این گزارش، هاشم کارگر با حکم رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حفظ سمت مدیر کل حوزه ریاست، مسوول روابط عمومی و امور بین الملل به عنوان سرپرست معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی این سازمان منصوب شد.

تی نیوز