پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

گزارش هشتمین همایش سراسری فضای مجازی دفاتر اسناد رسمی ( قسمت اول )

گزارش هشتمین همایش سراسری فضای مجازی دفاتر اسناد رسمی ( قسمت اول ) آشنایی با میزبانان
پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394
2167

 

به نام خدا

گزارش هشتمین همایش سراسری فضای مجازی دفاتر اسناد رسمی ( قسمت اول )

 

 

آشنایی با میزبانان

چگونه شکر این نعمت برآرم که توفیق زیارت علی ابن موسی الرضا (ع) وقتی نصیب من شد که هم در مراسم سوگواری پدر بزرگوارش ، امام موسی کاظم (ع) شرکت کنم و هم بعثت نبی اکرم (ص) را به او تبریک بگویم .

امام رئوف و مهربانم ؛ افتخار پابوسی تو را با خانواده ام که ملتمس دعا هستند ، تقسیم می کنم و از تو می خواهم حاجت همه ی ما را برآورده کنی .

همکاران ارجمندم ؛ سلام و عرض ادب و احترام

به نمایندگی از شما که به هر علت نتوانستید در این گردهمایی حاضر شوید ، ساعت 18/30 دیروز ، چهارشنبه ، به اتفاق آقای مسلم آقا صفری در فرودگاه مهر آباد حاضر شدیم و پروازی که قرار بود ساعت20/30 به سمت مشهد حرکت کند ، ساعت 22 حرکت کرد و در فرودگاه مشهد هم ، مدتها معطل تحویل چمدان هایمان شدیم و بالاخره ساعت 24 دیشب ، به محل هتل توریست توس ، واقع در ابتدای بزرگراه آسیایی رسیدیم .

آقای سید رسول رسولی ، سردفتر 59 مشهد که دعوت کننده و میزبان ما بودند ، در لابی هتل ، انتظار ما را می کشیدند . وقتی رسیدیم ، آقایان عطاریفر و حبیبی و اخوان و یاوری و روضاتی (پسر) و جودکی و کریمی مشغول گفتگو بودند و قرار گذاشته بودند برای زیارت به حرم مطهر امام رضا (ع) بروند .

بعد از صرف یک فنجان چای ، به اتفاق آقای آقا صفری به اتاق 206 راهنمایی شدیم .

صبح امروز ، کمی زودتر از بقیه ، از خواب بیدار شدم و برای پیاده روی و عکاسی به محوطه ی هتل رفتم . جای شما خالی بود . هوای پاک و خنکی داشت و باغچه های پر گل .

برای صرف صبحانه که وارد رستوران هتل شدیم ، بیشتر همکاران حضور داشتند . سلام و علیک و احوالپرسی مفصل که مخل صبحانه خوردن همگان شد و فکر می کنم کسی از وعده ی صبحانه ، چیزی متوجه نشد .

تا می نشستی ، یکی از دوستان می آمد و این قصه تا 9/30 ادامه داشت . بعد از آن ، قبل از شروع رسمی مراسم ، به سالن دیگری ، طبقه ی زیرین هتل دعوت شدیم تا با تعدادی از سردفتران مشهد ملاقات داشته باشیم .

ضمنا همکاران آقای رسولی بتوانند سالن اصلی را برای مراسم افتتاحیه آماده کنند .

فرصت مغتنمی بود تا با کمیته های مختلف همایش آشنا شوم .

کمیته پذیرش و ثبت نام

کمیته همایش اصلی و نشست ها

کمیته تشریفات

کمیته بازدیدها

کمیته هماهنگی

کمیته روابط عمومی و مستند سازی

آقای رسولی ، همکاران خود را به من معرفی کردند :

خانم مقدم ( همسر آقای رسولی ) خانم ها : وظیفه شناس و موسوی و حبیبی و شیبانی و صبوری و مقدم ( 2 ) و افخمی

خانم مقدم 2 از کارمندان آقای رسولی است !

سایر دست اندرکاران و مدیران و اعضای کمیته های مختلف عبارتند از:

آقای مجتبی پور – خانم ها ارجمند و خاکپور – آقایان مظاهری و رئیسی و شکوه مقامی و مظاهری (2) و خانم حاج سید جوادی و آقای داوری نسب و خانم اسکندری و آقای سید حامد موسوی و آقایان ایمان حکمتی و جواد اسکندران

جا دارد از آقای رسولی و همکاران ایشان نهایت تشکر و قدردانی شود ، زیرا تا اینجای کار که ساعت 51/15 می باشد ، همه ی کارها طبق برنامه و خوب پیش رفته است !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه دارد :

 

 

بنچاق