پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

مصاحبه ی اختصاصی آقای علی امینی با مدیر وبلاگ جلسات دفاتر اسناد رسمی

مصاحبه ی اختصاصی آقای علی امینی با مدیر وبلاگ جلسات دفاتر اسناد رسمی
چهار شنبه 20 خرداد 1394
2943

 به نام خدا 

مصاحبه ی اختصاصی آقای علی امینی با مدیر وبلاگ جلسات دفاتر اسناد رسمی

 

مقدمه ی بنچاق : زان یار دلنوازم ، شکری است با شکایت
همانطور که مطلعید سرویس دهنده ی بلاگفا مدت طولانی است که از دسترس خارج شده و فعالان جامعه ی مجازی دفاتر اسناد رسمی که شاکله ی وبلاگ های خود را روی این سرویس بنا نهاده بودند ، با مشکل اساسی مواجه شده و مدتی است از فعالیت بازایستاده اند !
اما از آنجا که در هر اتفاق "حتی ناگواری" ، خیری نهفته است ، مشکلات بلاگفا باعث شده "بنچاق" متبرک شود به قدوم آقای علی امینی از قم و معطر به عطر کوفکا از سمنان .

آنچه در ادامه می خوانید مصاحبه ی مکتوب آقای علی امینی ، سردفتر اسناد رسمی 27 قم و صاحب وبلاگ "دفترخانه" و وبسایت "عدل نویس" است با آقای رضا حسینی جبلی  ، سردفتر اسناد رسمی 30 دماوند و صاحب وبلاگ های "دفتر اسناد رسمی 30 دماوند - آبسرد" و "جلسات دفاتر اسناد رسمی" و مدیر اتاقی به همین نام در واتس اپ که توجه شما را به آن جلب می نمایم :

 

 

بسمه تعالی

 

 

همکار محترم جناب آقای حسینی جبلی

عرض سلام و ادب و احترام و ارادت مرا پذیرا باشید

 

به عنوان یکی از سردفتران اهل دغدغه و فعال در عرصه وبلاگ نویسی که دستی هم در جراید برای دفاع از شأن و اعتلابخشی به جایگاه دفاتر اسناد رسمی داشته و از سوی دیگر در شبکه های اجتماعی نیز در همین خصوص و به ویژه در بحث و بررسی و مشکل گشایی از مسائل علمی و حقوقی دفاتر دارید و با توجه به اینکه از اعضای فعال نشست های مجازی محسوب می گردید در خصوص شکل گیری شورای عالی جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی و شیوه نامه سوالاتی را برای انتشار در وبلاگ وزین بنچاق خدمتتان معروض می دارم و خواهشمندم ضمن بیان شفاف و پاسخ ها در جهت اعتلای جایگاه جامعه مجازی پاسخ را با نظر موافق جهت انتشار به ایمیل اینجانب ارسال فرمایید . سپاسگزار و قدرشناس محبت و توجه شما هستم .

با سپاس مجدد از محبت حضرتعالی در پذیرش گفتگو و تسریع ارسال پاسخ بصورت موجز و جامع و شفاف .

با احترام : علی امینی

 

 

امینی: جایگاه شورای عالی و سایر بخش های آن در میان فعالان دفاتر اسناد رسمی را چگونه ارزیابی می کنید ؟

حسینی : به نظر بنده با توجه به اینکه افراد خوشنام وبا تجربه هستند از جایگاه رفیعی برخوردارند.

امینی: نظر اجمالی حضرتعالی به عنوان یکی از فعالان مجازی در مورد اعضای موسس شورا چه می باشد ؟

حسینی : اعضای محترم موسس نیز از مقبولیت بالایی برخوردارند.

امینی: آیا شیوه نامه مصوب را راهگشای جامعه مجازی و بخصوص موضوع وبلاگ نویسی و سایر موارد مطروحه در آن می دانید ؟

حسینی : بله، به شرط آنکه همه خود را به آن متعهد بدانیم و به عنوان میثاق نامه صنف به آن پایبند باشیم.

امینی: شما در چه زمانی در جریان تشکیل شورای عالی و تدوین و تصویب شیوه نامه قرار گرفتید ؟

ازکم وکیف آن درتاریخ 16خرداد مطلع شدم.

امینی: آیا این شورا و شیوه نامه آن می تواند شبکه های مجازی را از طریق وبلاگ ها و نشست ها و سایر امکانات و توانایی ها در مسیری مطلوب در جهت دفاع از حیثیت دفاتر اسناد رسمی و اعتلای جایگاه دفاتر و دستیابی به مطالبات صنفی و قانونی قرار دهد ؟

حسینی : بله، بالقوه این استعداد موجود است امید آنکه بالفعل شود.

امینی: تا چه اندازه نقش پیشکسوتان جامعه مجازی سردفتران و دفتریاران وبلاگ نویس را در نیل به مطالبات مؤثر و کارساز می دانید ؟

حسینی : نقش این عزیزان انکار ناپذیر است، البته با شیوه مدیریتی که از این دوستان سراغ داریم قطعاً از نیروی سرشار جوانان اهل علم و حاضر در جمع استفاده خواهند کرد.

امینی: آیا فعالیت در شبکه های مجازی را در چهارچوبه مطرح شده در شورای عالی و شیوه نامه آن کارساز و مؤثر در اهداف جامعه مجازی ارزیابی می کنید ؟

حسینی : قطعاً،اگرچه بنظر می رسد شبکه های مجازی خیلی جدی گرفته نشده وحتی بعضی از دوستان با آن در ستیزند.ولی به هر حال واقعیتی مفید هستند که باید با آن کنار آمد اگر چه به مذاق بعضی ها خوش نیاید.

 

 

ایمیل های واصله