پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

اکبر عبدی در نقش محضردار

سقوط اکبر عبدی با «یه قدم بیا جلو» به خلیج فارس/ ایفای نقش یک محضردار اکبر عبدی گفت: در حال حاضر در شهر اصفهان مشغول فیلمبرداری ادامه فیلم سینمایی «یه قدم بیا جلو» به کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز هستیم. سقوط هواپیما در خلیج فارس شروع اتفاقات این فیلم خواهد بود.
شنبه 3 مرداد 1394
3057

 

اکبر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، درباره علت حضورش در شهر اصفهان گفت: درحال حاضر مشغول بازی در یک فیلم سینمایی به کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز هستم.

وی در ادامه افزود: لوکیشن این فیلم سینمایی در شهر اصفهان است که تا چندی دیگر به پایان خواهد رسید. اسم این فیلم سینمایی «یک قدم بیا جلو» است.

او همچنین درباره نقشی که در این فیلم سینمایی آن را ایفا می‌کند اظهار داشت: در این فیلم نقش محضردار را به عهده دارم که با پروازی به سمت دبی در حال رفتن است که با سقوط هواپیما به خلیج فارس مواجه می‌شود.

عبدی در ادامه افزود: در حقیقت فیلم از جایی شروع می‌شود که این کاراکتر در کما است. او در این عالم متوجه می‌شود که اگر بخواهد با اعمالی که تاکنون انجام داده به آن دنیا سفر کند شرایط سختی را متحمل خواهد شد. در نتیجه بعد از به هوش آمدن تلاش می‌کند بسیاری از رفتارهای اشتباه خود را اصلاح کند.

از بازیگران این فیلم سینمایی به کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز می‌توان به «اکبر عبدی»، «مهران رجبی»، «محمد شیری» و «شقایق فراهانی» اشاره داشت.

خبرگزاری فارس