پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

رییسی: فضای مجازی حتما باید مدیریت شود

دادستان کل کشور در حاشیه چهارمین همایش پدافند غیرعامل گفت: فضای مجازی یک امکان بسیار خوب برای سرعت دستیابی به اطلاعات است و باید از این امکان استفاده شود.
پنج شنبه 7 آبان 1394
3844

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رییسی گفت: در کشور ما بحث دولت الکترونیک و اینکه مردم از فضای مجازی برای تسریع در کارهای‌شان بهره ببرند در حال برنامه‌ریزی است، اما این فضا حتما باید مدیریت شود تا آسیب‌هایی وارد نکند.

 

رییسی ادامه داد: مدیریت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به نحوی که اخلاق و فضای روانی جامعه و حریم خصوصی افراد تهدید نشود، ضرورت دارد.

 

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی فضای مجازی و کمیته‌های آن گفت: یکی از این کمیته‌ها کمیته بررسی مصادیق مجرمانه است. امروز ضرورت دارد متولی و مسئول این حوزه که اول خود وزارت ارتباطات و بعد شورای عالی فضای مجازی است اجازه ندهند با اخلاق و فکر جامعه بازی شود.

 

دادستان کل کشور تاکید کرد: حتما پخش تصاویر و صحنه‌های مجرمانه در فضای مجازی ممنوع است و وزارت ارتباطات باید این موضوع را دنبال کند و ما کوچکترین کوتاهی در این حوزه نخواهیم کرد.

 

وی در پایان با اشاره به تهدید نفوذ آمریکایی‌ها در کشور گفت: ملت از کم کاری‌های برخی مسئولین که بخواهد در حوزه نفوذ صورت بگیرد، نخواهند گذشت.

ایسنا