پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

نهمین همایش وبلاگ نویسان دفاتر اسناد رسمی برگزار شد

نهمین همایش وبلاگ نویسان دفاتر اسناد رسمی ، با شکوه هرچه تمام تر ، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز شنبه 23 آبان ماه 1394 برگزار شد .
دو شنبه 25 آبان 1394
6938

 

به نام خدا

نهمین همایش وبلاگ نویسان دفاتر اسناد رسمی برگزار شد

 

 

نهمین همایش وبلاگ نویسان دفاتر اسناد رسمی ، با شکوه هرچه تمام تر ، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز شنبه 23 آبان ماه 1394 برگزار شد .

در این گردهمایی تخصصی یک روزه که در محل کانون سردفتران و دفتریاران تهران ، به دعوت شورای عالی جامعه ی مجازی دفاتر اسناد رسمی و به همت کمیته ی اجرایی و با حضور عالی ترین مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاونین و مدیران کل و مشاور و رئیس حوزه ی معاونت و برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و رئیس و اعضای هیأت مدیره ی کانون سردفتران و دفتریاران و رئیس مرکز جامع علمی کاربردی کانون سردفتران و دفتریاران و جمعی از سردفتران و دفتریاران و قریب به اتفاق وبلاگ نویسان دفاتر اسناد رسمی با موضوع " وبلاگ نویسی ؛ گذشته ، حال ، آینده" برگزار شد ، رعایت منشور اخلاقی و پایبندی به شیوه نامه جامعه ی مجازی ، مورد تأکید قرار گرفت .

"همایش نهم" که مقرر بود توسط هیأت اجرایی منتخب مشهد ، در سمنان برگزار شود ، پس از اعلام عدم آمادگی میزبان و انحلال هیأت مزبور و استعفای اعضای آن ، بنا به صلاحدید شورای عالی جامعه ی مجازی دفاتر اسناد رسمی ، در تهران برگزار شد.

وبلاگ نویسان مشتاق ، در نوبت صبح ِ این همایش و در محیطی دوستانه و صمیمی – بدون حضور مسئولین و مقامات – به بیان دیدگاه ها و تشریح مواضع خود پرداختند .

جلسه با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت آیات 1 تا 4 سوره ی شوری آغاز شد.

ریاست جلسه با آقای سید علیرضا طباطبایی بافقی و نواب رئیس آقایان مهدی عادلی و مسلم آقاصفری بود.

رئیس شورای عالی جامعه ی مجازی دفاتر اسناد رسمی ، سخنرانی خود را با خوشامد گویی به حاضرین و گرامیداشت یاد همکار و همراه همیشگی همایش ها – آقای عبداله خادمی – و آرزوی سلامت و بازگشت ایشان به جمع خانواده و دوستان آغاز کرد و در ادامه به تبیین علل و عوامل برگزاری همایش نهم به صورت محدود نمود.

 

 

آقای سید علیرضا طباطبائی بافقی در سخنرانی خود – که متن آن قبلاً در بنچاق منتشر شده است – داشتن شیوه نامه و تقیّد به آن را لازمه ی بودن در جامعه ی مجازی دفاتر اسناد رسمی دانست و تهیه نقشه ی راه و تدوین راهکارهای لازم برای بازگشت بی وقفه وبلاگ نویسان به جایگاه خود را از ضروری ترین محورهای گفتگو در همایش نهم اعلام کرد .

در ادامه ی جلسه ، رئیس کمیته ی اجرایی شورای عالی جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین ، آنها را در جریان اقدامات انجام شده برای همایش نهم قرار داد و اعضای کمیته ی اجرایی را به ایشان معرفی نمود .

 

 

 

پس از آن ، وبلاگ نویسان و اعضای شورای عالی جامعه ی مجازی دفاتر اسناد رسمی به ایراد سخنرانی و تبیین نقطه نظرات خود و بحث آزاد پرداختند.

قسمت اول همایش ساعت 13/45 دقیقه به پایان رسید و حاضرین برای صرف نهار به رستوران عزیمت نمودند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 گزارش های تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد 

بنچاق