پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

مولاوردی در جلسه سردفتران استان خراسان رضوی: زنان توانمند در عرصه انتخابات آتی مجلس حضوری پرقدرت و پررنگ داشته باشند

تسهیل قانون گذرنامه برای زنان به معنای تغییر قانون نیست بلکه استفاده از تبصره هایی همچون بیماری، حج واجب و حضور در مجامع بین المللی توسط زنان فرهیخته و دانشمند و نخبه است. در حال آماده کردن طرحی هستیم که قانون گذرنامه زنان ایرانی را اصلاح کنیم.
جمعه 6 آذر 1394
4649

 

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده حضور حقوقدانان و وکلا زن را در عرصه انتخابات را بسیار موثر دانست و اظهارداشت: ورود حقوقدانان و وکلا زن در عرصه انتخابات می تواند شاخص و وضعیت مشارکت اجتماعی و سیاسی زنان را در کشور بهبود بخشد و امیدواریم زنان حقوقدان و توانمند در عرصه انتخابات آتی مجلس حضوری پرقدرت و پررنگ داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،شهیندخت مولاوردی عصر پنج شنبه در حاشیه سفر خود به مشهد مقدس در جلسه سردفتران استان خراسان رضوی به تسهیل قانون گذرنامه برای زنان جامعه را مورد اشاره قرار داد و گفت: تسهیل قانون گذرنامه برای زنان به معنای تغییر قانون نیست بلکه استفاده از تبصره هایی همچون بیماری، حج واجب و حضور در مجامع بین المللی توسط زنان فرهیخته و دانشمند و نخبه است. در حال آماده کردن طرحی هستیم که قانون گذرنامه زنان ایرانی را اصلاح کنیم.

در این جلسه دکتر شیخ الاسلامی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، سلجوقی مدیر کل امور زنان و خانواده و جمعی از سردفترداران و دفتریاران، حقوقدانان و وکلا استان خراسان رضوی حضور داشتند و مسایل و چالش ها و دغدغه های مربوط به وکلا و سردفترداران را مطرح کردند.

پیش از این جلسه معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده حرم مطهر و منور هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی بن الرضا(ع) را به همراهی جمعی از مقامات استانی زیارت کرد.

 

پایگاه اطلاع رسانی دولت