پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

عرضه امن‌ترین سنسور اثر انگشت

فناوری سنسور اثر انگشت با گوریلا گلس ترکیب شده تا بتواند یکی از امن ترین سیستم های اثر انگشت را در اختیار کاربرانش قرار دهد.
شنبه 14 آذر 1394
6935

کمپانی Sonavation فناوری جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد که می تواند نگاه های بسیاری را به خود جلب کند. این کمپانی در مراحل پایانی افزودن سیستم های بیومتریک SonicTouch به اسمارت فون ها، گجت ها یا دستگاه های اینترنت اشیاء است.

 



Sonavation سیستم امنیتی کاملی را در اختیار کاربران قرار می دهد که از آن جمله می توان به سنسور ultrasonic biometric و همینطور صفحه نمایش شیشه ای اشاره کرد. قرار گرفتن این سنسور امنیتی جدید روی اسمارت فون یا تبلت ها باعث می شود تا کاربران از الگوریتم اسکن اثر انگشت  SonicTouch استفاده کنند.

کاربران با استفاده از این سیستم جدید می توانند به سیستم امنیتی برتری دسترسی داشته باشند. این کمپانی خبر دقیقی مبنی بر تاریخ عرضه این محصول یا قیمت احتمالی آن را اعلام نکرده است.

 



اطلاعات منتشر شده نشان می دهد، میکروپروسسورهای امن نیاز به تقویت اطلاعاتی که به سرورهای ابری این دستگاه باز می گردد را نیز از بین می برند. اما ویژگی متفاوت این تکنولوژی جدید نسبت به تکنولوژی های گذشته را باید در استفاده از سنسور اولتراسوند برای بررسی و خواندن اثر انگشت کاربر دانست.

اولتراسوند سنسوری است که به این تکنولوژی اجازه می دهد برای کار کردن با شیشه گوریلاگلس UM ۷۰۰ آماده شود.

Rainer Schmitt مدیر بخش فناوری Sonavation در رابطه با این پروژه می گوید: «ما به دنبال ارائه سنسوری با امنیت بیشتر بودیم، سنسور اثر انگشتی که تاکنون عرضه نشده باشد».

خبرگزاری میزان