پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

با حکم طیب‌نیا رئیس جدید سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی سیدکامل تقوی نژاد را به سمت معاون وزیر و رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب کرد.
دو شنبه 23 آذر 1394
6686

در متن حکمی که از سوی علی طیب نیا صادر شده آمده است: نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی و با توجه به موافقت هیات وزیران به موجب این حکم به این سمت منصوب می شوید، انتظار می رود تمامی مساعی خود را با جاب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحبنظران به منظور انجام وظایف قانونی محوله و به ویژه در راستای عملیاتی کردن سند راهبردی وزارتخاه و تبیین و اجرای ماموریت آن سازمان به کار گیرید.
 
امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید.
 
توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسالت می نمایم. 
 
گفتنی است وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکم جداگانه علی عسکری، رییس سابق سازمان امور مالیاتی کشور را بعنوان مشاور خود منصوب کرد.
 
در بخشی از حکم علی عسکری آمده است: خدمت و تلاش صادقانه در راستای استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلا و پیشرفت ملت بزرگوار ایران از ارزش والایی برخوردار است ضمن قدردانی از از تلاشهای خالصانه جنابعالی در پیشبرد اهداف این وزارت طی تصدی ریاست سازمان امور مالیاتی کشور، به­موجب این حکم به سمت "مشاور وزیر" منصوب می شوید.
 
میزان