پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

راهنمای استفاده از اسکنر اثر انگشت (تصویری)

آموزش تصویری استفاده از اسکنر اثر انگشت
يک شنبه 29 آذر 1394
10391

به نام خدا

 

ابتدا وارد سندی شوید که در حال امضا گرفتن آن هستید و می خواهید اثر انگشت افراد را اخذ نمایید. روی آیتم اخذ اثر انگشت کلیک کنید.

 

 

روی اسم شخصی که میخواهید اثر انگشتش را بگیرید کلیک کنید و سپس آیتم "اخذ اثر انگشت و توضیحات" را فعال نمایید.

 

 

در صفحه ی جدیدی که باز می شود آیتم "اشاره دست راست" را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که اگر انگشت اشاره ی دست راست شخص مشکلی داشته باشد، باید بشرحی که در آئین نامه ی تنظیمی مقرر می گردد عمل نمایید و انگشت دیگری را انتخاب کنید و اثر همان انگشت را اخذ نمایید.

 

 

 

از مراجع بخواهید انگشتش را روی صفحه ی اسکنر قرار دهد

 

 

و سپس شما گزینه ی اخذ اثر انگشت را انتخاب نمایید و صبر کنید تا اثر انگشت روی صفحه ی مانیتور شما ظاهر شود.

 

 

 

شما اثر انگشت مراجع را می بینید.

 

 

چنانچه بخواهید هر توضیحی برای این اثر انگشت بدهید باید در این قسمت توضیحش را بنویسید. در مواقعی هم که به هر دلیلی (مثل قطع بودن ارتباط سامانه و اسکنر ، قطعی برق دفترخانه و ...) قادر به اخذ اثر انگشت نبوده اید ، در همین کادر شرح آن را می نویسید.

 

 

گزینه ی "تائید و ذخیره" را انتخاب می کنید.

 

 

نفر بعدی را انتخاب می نمایید و طبق مراحل بالا پیش می روید. دقت کنید که چنانچه نفر بعدی وکیل یا متعهداله یا مقرله می باشند که اخذ امضا و اثر انگشت آنها در سند اختیاری می باشد ، شما ابتدا باید در جواب سوال "آیا اثر انگشت اخذ می شود؟" با گزینه ی "بله یا خیر" جوابگو باشید. اگر جواب خیر است ، آن را انتخاب می کنید و اطلاعات را ثبت می نمایید، اما اگر جواب بله هست تمام مراحل توضیحی بالا را برایش طی می نمایید.

 

 

 

گزینه ی "ثبت" را فعال کنید.

 

 

با پیغام بارگذاری اطلاعات مواجه می شوید، در صورت طولانی شدن این مرحله لطفا صبور باشید. اما توجه کنید تا زمانیکه از ثبت اطلاعات مطمئن نشده اید ، مراجع از دفتر خارج نشود چرا که ممکن است اطلاعات ذخیره نشده باشند و نیاز به تلاش مجدد باشد.

 

 

 

اثر انگشتی که اخذ کرده اید ، در این صفحه نمایان شده است. می توانید ضربدر کوچک بالای کادر را بزنید و از این صفحه خارج شوید. پروسه ی اخذ اثر انگشت به اتمام رسیده است.

 

 

و من الله التوفیق

فرامرز جمشیدی


 

از خانم پیمانه جمشیدی برای تهیه ی گزارش بالا تشکر می کنم.

 

 

بنچاق