پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

به‌منظور شرکت در نخستین همایش نقش دفاتر اسناد رسمی در امر قضازدایی/ رئیس قوه قضاییه به مازندران سفر می‌کند

آیت الله آملی لاریجانی به‌منظور شرکت در نخستین همایش نقش دفاتر اسناد رسمی در امر قضازدایی اوایل بهمن‌ماه به استان مازندران سفر می‌کند.
يک شنبه 20 دی 1394
3977

 

 

عادل روحی، دبیر همایش نقش دفتر اسناد رسمی در امر قضازدایی با تایید این خبر به تسنیم در ساری، اظهار داشت: نخستین همایش نقش دفاتر اسناد رسمی در امر قضازدایی هفتم بهمن امسال با حضور رئیس قوه قضاییه در ساری برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این همایش که در آستانه فجر انقلاب بوده با حضور آیت الله آملی لاریجانی و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در مجتمع رفاهی قوه قضاییه در ساری برگزار می‌شود.

 

دبیر همایش گفت: این همایش برای نخستین بار در شمال کشور با حضور سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی برگزار و فعالان این حوزه در قالب مقالاتی نقش دفاتر اسناد رسمی را در امر قضازدایی تشریح خواهند کرد.

 

روحی بیان کرد: رئیس قوه قضاییه نیز با استقبال از حضور در این همایش، مسائل و موضوعات مطروحه در قوانین ثبتی و مباحث مربوط به قضازدایی را تبیین می‌کنند.

 

وی با تقدیر از هماهنگی حیدرزاده رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان، گفت: امیدواریم این نشست بتواند برای تعالی فعالیت سردفتران و دفتریاران استان اثرگذار باشد.

 

تسنیم