پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

حمایت سردفتران و دفتریاران استان آذربایجان شرقی از کاندیداتوری جناب آقای دکتر محمد رضا دشتی اردکانی‎

بیایید بخاطرمسایل بسیار مهم صنف خود ، برخی ذهنیات خود (هرچند بحق و درست) را مدتی کنار بگزاریم و آنچه از ما منطقی و مورد انتظاراست انجام دهیم، اکنون زمانی است که هرکسی بقدر وسع خود باید تلاش کند. باید به انتخابات مجلس بیشترین اهمیت را دهیم و از کاندیداهای صنف دفاتر اسناد رسمی حمایت کرده و اقربا و فامیل و دوستان خود را برای رای جمع کردن و رای دادن به کاندیداهای صنف ترغیب کنیم. آقای دشتی با توجه فعالیت انتخاباتی خوبی که داشته اند در لیستهایی که قرار گرفته اند که احتمال قوی برای پیروزی دارند.
چهار شنبه 5 اسفند 1394
3744

 

 

قابل توجه همکاران محترم استان
آنچه در سال1354 بعنوان قانون دفاتر تصویب شده با گذشت40 سال هنوز بر ما حاکم است و چقدر ما حسرت جزئی ترین تغییرات در آن را داشته ایم و نشده، مواردی مانند 4 ساله بودن تعرفه حق التحریر که با وجود 37 سال پر از تورم بعد از انقلاب همانگونه مانده و ما نتوانستیم با هیچ روشی از مشکلات آن بکاهیم.
راستی تاکنون چقدر به حذف ماده 69 تهدید شدیم و چقدر نگران آن بوده و هستیم و .....


ما هم اکنون در آستانه یک مقطع زمانی بسیار خطیر قرار گرفته ایم معلوم نیست آنچه در مجلس آینده در رابطه با مقررات حاکم بر دفاتر رقم خواهد خورد ما را در چه وضعیتی قرار خواهد داد و چند دهه خواهد گذشت تا فرصت دیگر برای بازنگری در آن داشته باشیم.


عزیزان بیایید به این مقطع حساس بیشتر اهمیت دهیم و درست تر بیندیشیم.


بیایید بخاطرمسایل بسیار مهم صنف خود ، برخی ذهنیات خود (هرچند بحق و درست) را مدتی کنار بگزاریم  و آنچه از ما منطقی و مورد انتظاراست انجام دهیم، اکنون زمانی است که هرکسی بقدر وسع خود باید تلاش کند.
باید به انتخابات مجلس بیشترین اهمیت را دهیم و از کاندیداهای صنف دفاتر اسناد رسمی حمایت کرده و اقربا و فامیل و دوستان خود را برای رای جمع کردن و رای دادن به کاندیداهای صنف ترغیب کنیم.


آقای دشتی با توجه فعالیت انتخاباتی خوبی که داشته اند در لیستهایی که قرار گرفته اند که احتمال قوی برای پیروزی دارند.


همه میدانیم تهران و شهرری مملو از همشهریان فامیل و اقربا و دوستان ما آذربایجانی‌هاست برای اینکه همگی ادای تکلیفی در رابطه با صنف خود کرده باشیم با انگیزه و شور و شعف انتخاباتی گوشی خود را بدست گرفته ضمن احوالپرسی از کسان خود در حوزه انتخاباتی تهران و شهر ری آرای آقای دشتی را در این حوزه انتخاباتی افزایش دهیم.


 رودرواستی به خود راه ندهیم و منتظر نباشیم دیگران کارها را انجام دهند موفقیت در این راه در گرو فعالیت تک تک افراد است مبادا فرصت را از دست دهیم و بعدا حسرت آن را بخوریم.


تنها تا آخر هفته فرصت باقیست

ان الله لا بغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم.
کانون سردفتران و دفتریاران استان آذربایجانشرقی

ایمیل های واصله