پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

پیام تشکر آقای دکتر محمد رضا دشتی اردکانی از حامیان و همکاران خود‎

آقای دکتر محمد رضا دشتی اردکانی ، همزمان با پایان مهلت رای گیری ، با صدور پیامی ، از یاران و دوستان و همشهریان و همکاران خود ، به مناسبت حضور پر رنگ و مشارکت گسترده در انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی ، تشکر و قدردانی کرد .
شنبه 8 اسفند 1394
7273

آقای دکتر محمد رضا دشتی اردکانی ، همزمان با پایان مهلت رای گیری ، با صدور پیامی ، از یاران و دوستان و همشهریان و همکاران خود ، به مناسبت حضور پر رنگ و مشارکت گسترده در انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی ، تشکر و قدردانی کرد .
متن پیام ایشان به این شرح است :



به نام خدا
" فاذكرونی اذكركم و اشكرولی و لا تكفرون "
به ياد من باشيد تا به ياد شما باشم و مرا   سپاس گوييد و ناسپاسی نكنيد (بقره/152)

 

 

 

 

 

یاران همراه ، دوستان وفادار ، همشهریان گرامی و
همکاران ارجمند ؛ خانم ها ، آقایان ، سردفتران و دفتریاران و کارکنان دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور
سلام علیکم
از زمانیکه در کنار قبر شش گوشه ی آقا ابا عبدالله الحسین (ع) با خدای خود عهد بستم که به قصد خدمت به مردم ، خصوصا همکاران شریفم  در دفاتر اسناد رسمی ، وارد رقابتهای انتخاباتی شوم ، تا این ساعت از روز جمعه ، هفتم اسفند ماه ، که در حال نوشتن پیام حاضر هستم ، لحظه ای قول خود را فراموش نکرده و از تصمیم خود پشیمان نشده ام .
اما آنچه سختی و صعوبت رقابت انتخاباتی را با توجه به سختی های  آن  ، بر من آسان نمود ، محبت وافر و حمایت بی دریغ و توجه خارق العاده ی دوستان و یاران همراه و همشهریان و  سرفتران و دفتریاران و کارمندان دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق بود که جانانه در صحنه حاضر شدند و با خلوص نیت و بدون چشمداشت ، تمام سرمایه های خود را ، که گرانبهاترین آن وقت ارزشمندشان بود ، همراه با کمک مالی و تامین محل هایی برای ستاد و برگزاری جلسات سخنرانی ، کمک در امر تبلیغات و تهیه و نصب بنر و سایر اقلام مورد نیاز ، احساس تنهایی را از من گرفتند و ادامه ی راه را بر من هموار نمودند .
صرفنظر از اینکه نام اینجانب از صندوق های رای ، به عنوان سرنشین یکی از صندلی های سبز مجلس شورای اسلامی خارج شود یا نه ، حس خوب پیروزی را از هم اکنون دارم .
پیروز از اینکه خانواده ی بزرگ دفاتر اسناد رسمی ، دوستان و همراهان  برای ورود اینجانب به بهارستان ، دست در دست و همدل و یکصدا وارد میدان شدند و فارغ از اختلاف سلیقه های صنفی و عقیدتی و گروهی ، حول محور انتخابات ، فریاد اتحاد سردادند و چشمان مسئولین و رقبای دیگر را به خود خیره کردند .
بدینوسیله از عموم همکاران خوبم در سراسر کشور ، خصوصا روسا و اعضای هیات مدیره ی کانون ها و جوامع سردفتران و دفتریاران استان ها و سردفتران و دفتریاران و کارکنان دفاتر اسناد رسمی تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس و همه دوستان و یاران و همشهریان گرامی تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم این شور و نشاط به وجود آمده ، موتور پیشرفت و تعالی دفاتر اسناد رسمی را به حرکت درآورد .


خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

 


ارادتمند : محمد رضا دشتی اردکانی
هفتم اسفند ماه 1394

 

 

 

 

بنچاق