پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

دهمین همایش جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی کشور ( یادواره شهید خادمی ) برگزار شد

قطار همایش های جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی ، در حالی صبح امروز به دهمین ایستگاه خود در تبریز رسید که جامانده ای ابدی و جامانده هایی موقتی داشت . مرحوم عبدالله خادمی ، که همایش دهم به نام او نامگذاری شده است ، تا همایش هشتم ما را همراهی کرد و در نشست فوق العاده ی چالوس ، که مبداء پیدایش شورای عالی جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی بود ، حضور فعال داشت . یاد و خاطره ی او که در جریان انجام مناسک حج سال گذشته ، جان به جان آفرین تسلیم نمود ، برای همیشه در قلب های ما باقی است و نامش بر تارک جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی می درخشد .
پنج شنبه 13 خرداد 1395
4351

به نام خدا

 

 

 

دهمین همایش جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی کشور ( یادواره  شهید خادمی ) برگزار شد

 

 

 

 

قطار همایش های جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی ، در حالی صبح امروز به دهمین ایستگاه خود در تبریز رسید که جامانده ای ابدی و جامانده هایی موقتی داشت .

 

مرحوم عبدالله خادمی ، که همایش دهم به نام او نامگذاری شده است ، تا همایش هشتم ما را همراهی کرد و در نشست فوق العاده ی چالوس ، که مبداء پیدایش شورای عالی جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی بود ، حضور فعال داشت . یاد و خاطره ی او که در جریان انجام مناسک حج سال گذشته ، جان به جان آفرین تسلیم نمود ، برای همیشه در قلب های ما باقی است و نامش بر تارک جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی می درخشد .

 

صاحب "بنچاق" نیز که از ایستگاه سوم ، سوار قطار همایش ها شده بود ، از جامانده های موقت همایش بود و انتظار به دنیا آمدن دومین نوه ، نگذاشت در جمع دوستان خود حاضر شود .

 

جا دارد از برگزارکنندگان همایش و در راس آنها ، آقای صمد احمدلو ، ضمن عذرخواهی ، تشکر و قدردانی نمایم و آرزو کنم همایش دهم ، از نظر  فرم و محتوا و دست آوردها ، سرآمد همایش های دیگر باشد .

 

"بنچاق" که همواره خود را قطره ای از دریای مواج و خروشان جامعه ی مجازی دفاتر اسناد رسمی می داند ، حسب وظیفه و به منظور پاسداشت زحمات میزبان ، عکاسی را به مجتمع فرهنگی رفاهی شهید کسایی تبریز ( محل برگزاری همایش ) اعزام کرده ، تا با تهیه ی گزارش تصویری اختصاصی و شرح مختصری از همایش ، خوانندگان خود را در جریان این اتفاق مهم قرار دهد .

 

مجری برنامه آقای دکتر محمد رضا غلامپور سردفتر  اسناد رسمی 39 مشهد و سخنرانان مراسم افتتاحیه عبارت بودند از :

 

آقای محمد رضا ادیب ، سردفتر اسناد رسمی یک تبریز و رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان آذربایجان شرقی

 

آقای دکتر احمد علیرضا بیگی ، استاندار سابق آذربایجان شرقی و نماینده ی فعلی مردم تبریز در مجلس دهم

 

آقای کاظم به پایی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی

 

آقای سید علیرضا طباطبایی بافقی ، سردفتر بازنشسته 3 یزد و صاحب وبلاگ "سردفتری یا سرابی فریبنده"

 

آقای صمد احمدلو ، سردفتر اسناد رسمی 11 مرند ( دبیر همایش )

 

گزارش های واصله حاکی است همایش دهم با استقبال پرشور اهالی جامعه مجازی دفاتر اسناد رسمی روبرو شده و تقریبا اکثریت وبلاگ نویسان و وبسایت داران و فعالان اپلیکیشن های تلفن همراه ( تلگرام و واتساپ ) در آن حضور دارند .

 

اطلاعات تکمیلی از این همایش سه روزه ، که 13 و 14 و 15 خرداد در شهر تبریز ، در حال برگزاری است و اسامی شرکت کنندگان ، متعاقبا اعلام می شود .

 

در ادامه توجه شما را به گزارش تصویری جلب می نمایم :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و من الله التوفیق 

فرامرز جمشیدی 

بنچاق