پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

آموزش تصویری دانلود نرم افزار موبایلی دفاتر اسناد رسمی (نسخه ی اندروید)

در این نسخه از نرم افزار ، امکانات زیر فراهم شده است : 1 – تصدیق اصالت اسناد رسمی به صورت برخط 2 – اطلاع رسانی و ارسال پیام های مهم از سوی سازمان به سردفتران و دفتریاران 3 – ابطال گواهی امضای الکترونیک ، قطع دسترسی به سامانه یا VPN به صورت آنی (بنا به درخواست کاربر) 4 – جستجوی دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق
يک شنبه 23 خرداد 1395
20414

به نام خدا

 

 

 

 

با توجه به سیاست سازمان در خصوص گسترش روش های دسترسی به خدمات الکترونیک ثبتی و ارائه این خدمات بدون محدودیت مکان و زمان ، هم اکنون نرم افزار موبایلی دفاتر اسناد رسمی (نسخه اندروید) آماده بهره برداری توسط سردفتران و دفتریاران محترم می باشد . در این نسخه از نرم افزار ، امکانات زیر فراهم شده است :

1 – تصدیق اصالت اسناد رسمی به صورت برخط

2 – اطلاع رسانی و ارسال پیام های مهم از سوی سازمان به سردفتران و دفتریاران

3 – ابطال گواهی امضای الکترونیک ، قطع دسترسی به سامانه یا VPN به صورت آنی (بنا به درخواست کاربر)

4 – جستجوی دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق

تمامی خدمات فوق الذکر در بستر اینترنت قابل استفاده می باشد لذا استفاده از خدمات فوق الذکر نیازمند اتصال موبایل و یا تبلت به اینترنت می باشد .

برای استفاده از این نرم افزار ، ابتدا فایل نصبی آن را از سایت downloads.ssar.ir دانلود کرده و برروی موبایل و یا تبلت خود نصب نمائید . سپس با استفاده از فرم "تنظیمات نرم افزار موبایل" که در منوی اطلاعات پایه دفترخانه قرار دارد ، نسبت به دریافت رمز این نرم افزار اقدام نمایید .

جهت سهولت در استفاده از این نرم افزار توصیه می شود راهنمای مربوط را از منوی راهنماهای سامانه دریافت و مطالبه نمایید .

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 






 

 

 

 

 

 

 

 

پس از طی مراحل بالا ، نرم افزار "ثپ" در دستگاه کامپیوتر یا لپ تاپ شما دانلود شده است . بوسیله کابل ، گوشی تلفن خود را به کامپیوتر وصل کنید و نرم افزار دانلود شده را روی گوشی بریزید و داخل گوشی تلفن ، اپلیکیشن آنرا فعال کنید .

 

لازم به ذکر است که در نسخه ی بعدی نرم افزار "ثپ" امکان محاسبه هزینه ی تمام اسناد ، اعم از اتومبیل و املاک و غیره و نمایش مکان دفترخانه (لوکیشن) فراهم خواهد شد .

 

با استفاده از لوکیشن دفترخانه ، مردم به راحتی نزدیکترین دفترخانه را به محل استقرار خود پیدا می کنند و بدین طریق از تعداد زیادی از ترددهای شهری جلوگیری خواهد شد .

 

پیش از این ، اپلیکیشن هایی به عنوان بارکد خوان به بازار ارائه شده بود که می توانست بارکدهای دو بعدی را بخواند . با توجه به اینکه ساختن بارکدهای دوبعدی بسیار ساده بوده و قابل جعل می باشد ، خواندن آن به تنهایی توسط اپلیکیشن ها نیز کمکی به تائید اصالت آنها نمی کرد .

 

اما اپلیکیشن "ثپ" علاوه بر آنکه بارکد سند را می خواند ، محتوای آنرا با بانک اطلاعات سازمان ثبت ، تطابق داده و در واقع اصالت سند را تائید می نماید .

 

 

در خاتمه یادآوری می شود که نسخه ی IOS نرم افزار بالا در تیرماه ارائه خواهد شد.

 

 

 

و من الله التوفیق

فرامرز جمشیدی

بنچاق