پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

آخرین وضعیت پیامدهای باران سیل آسای امروز در سطح شهرستان تبریز

فرماندارتبریز که از صبح امروز بطور مداوم در سطح شهر تبریز و روستاهای شهرستان حضور داشته و بر روند امدادرسانی و فعالیت ارگانهای ذیربط نظارت می‌کرد.
شنبه 26 فروردين 1396
5395

 

رحیم شهرتی‌فر ذر خصوص آخرین وضعیت منطقه در اثر بارشهای امروز گفت:در سطح شهر تبریز تمام ادارات متولی اعم از آتش نشانی خدمات شهری شهرداری، آب با جدّیت کامل در مناطق آسیب دیده حضور دارند و ضمن تلاش در جهت کمک به مردم منطقه، در جهت رفع حوادث احتمالی نیز آمادگی کامل دارند.

 
 
وی گفت:در برخی روستاهای منطقه از جمله روستای بیرق نیز متاسفانه بارندگی سیل آسا خساراتی به بار آورده است؛ که عملیات امدادرسانی به سرپرستی بخشدار مرکزی تبریز و همکاری ارگانهای ذیربط انجام می‌شود.
 
 
 
 
وی افزود:در روستای بیرق تعدادی از منازل در اثر سیلاب تخریب شده اند که با همکاری اهالی محل، اقدام به جابجایی ساکنین منازل شده است.
 
شهرتی فر با اشاره به برخی شایعات موجود درخصوص گردباد و بادهای مخرب که در اخبار تعدادی از رسانه‌ها آمده بود صحت ندارد، گفت: تن‌ها خطر جدی موجود در حال حاضر بارشهای فراوان و خطر آبگرفتگی و سیلاب در مسیل رودخانه هاست که دستگاه‌های امدادرسان هشدارهای لازم را به ساکنین محل داده اند.
 
 
 
 
 
فرماندار تبریز بیان کرد:با توجه به تداوم بارندگی، امکان رفع سیلاب و تخلیه آب از تمام منازل و مناطق وجود ندارد، ولی اطمینان می‌دهم عملیات امدادی بدون توقف ادامه خواهد داشت.
باشگاه خبرنگاران جوان