پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

رییس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور: اجرای دقیق عدالت نیازمند شناخت ضرورت‌ها و نیازهای جامعه است

رییس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با اشاره به اینکه اجرای دقیق عدالت نیازمند شناخت ضرورت‌ها و نیازهای جامعه است، گفت: نمی‌توانیم با نگاه منجمد، پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم.
شنبه 23 ارديبهشت 1396
2796

 

رییس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با اشاره به اینکه اجرای دقیق عدالت نیازمند شناخت ضرورت‌ها و نیازهای جامعه است، گفت: نمی‌توانیم با نگاه منجمد، پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم.
احمد تویسرکانی در گردهمایی روسای دادگستری استان کرمان بعد از انقلاب، اظهارکرد: از ابتدای انقلاب ناظر حرکت و رشد دستگاه قضایی استان کرمان بودم و عدلیه کرمان در این سال‌ها توفیقات بسیار خوبی داشته که محصول تلاش مدیران، کارکنان و قضات این دستگاه بوده است.
وی افزود: حتما برای اجرای عدالت باید نگاه چند بعدی و توجه به ضرورت‌ها و نیازهای جامعه داشته باشیم. باید نیازهای مردم و لوازم اجرای عدالت را در نظر گرفته و نمی‌توانیم با یک نگاه منجمد پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم.
به گزارش ایسنا، رییس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور تصریح کرد: جامعه در حال تحول است و شاهد پیچیدگی جرایم و دعاوی هستیم و به همین جهت شارع مقدس بر شناخت نسبت به مردم و جامعه و گرفتن تصمیم مناسب
تاکید دارد.
 تویسرکانی با اشاره به اینکه دادگستری استان کرمان در مقایسه با دادگستری‌های کشور از بهترین‌هاست، گفت: قریب به 70 هزار متر به فضاهای فیزیکی دادگستری استان در طول سه سال اضافه شد و در حوزه شفاف‌سازی امور و سیستم اداری کارهایی صورت گرفت که همه این‌ها ابزاری برای اجرای عدالت است.
در ادامه یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف این گردهمایی این است که با حضور اندیشمندان و مدیران ارشد دستگاه قضایی کتاب «تاریخ عدلیه کرمان» تالیف شود که این اثر ارزشمند برای آیندگان به یادگار خواهد ماند.
وی افزود: سازمان اسناد و کتابخانه‌های ملی استان به عنوان مجری پروژه است، انجمن تاریخ کرمان، گروه تاریخ دانشگاه شهید باهنر کرمان و جمعی از همکاران قضایی صاحب نظر در امور قضا به این مجموعه کمک خواهند کرد تا در آینده بسیار نزدیک شاهد رونمایی از این کتاب ارزشمند باشیم.
موحد تصریح کرد: از تمام کسانی که سند یا مدرکی مرتبط با دستگاه قضایی استان دارند، درخواست می‌کنیم در این زمینه همکاری کنند.

حمایت آنلاین