پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

تویسرکانی: بار دیگر نشان می‌دهیم نظام جمهوری اسلامی برخاسته از رای مردم است

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان ایران را در این مقطع تاریخی که تلاطم‌های متعددی را در گوشه و کنار و مخصوصا کشورهای منطقه‌ شاهد هستیم، خنثی خواهد کرد.
دو شنبه 25 ارديبهشت 1396
3038

 

احمد تویسرکانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران، مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: در واقع بنای جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست مردم بوده و مبتنی بر یک نظام مردم‌سالار است.

وی تصریح کرد: به همین جهت در قریب به چهار دهه که از پیروزی انقلاب می‌گذرد ده‌ها انتخابات برگزار کردیم. در انتخابات‌ پیش‌رو یعنی انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا با توجه به اینکه همه این آگاهی را دارند، شرکت در انتخابات وظیفه ملی و مذهبی آحاد جامعه است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه امروز یکی از ابزارهای مهمی که توانسته دشمنان ما را سر جای خود بنشاند و منجر به این شده که توطئه های‌شان نسبت به جمهوری اسلامی ایران کارگر نباشد، مشارکت عمومی است عنوان کرد: به صورت مکرر مقام معظم رهبری هم  به ضرورت مشارکت عمومی در انتخابات تاکید کردند. امیدوارم و یقین دارم مثل همیشه مردم حضور پرشور و گسترده‌ای در انتخابات داشته باشند.

تویسرکانی ادامه داد: ان‌شاءالله بار دیگر مردم  به همه جهانیان نشان خواهند داد نظام جمهوری اسلامی برخاسته از رای مردم است و حضور گسترده مردم در این انتخابات نقشه های شوم دشمنان ایران را در این مقطع تاریخی که تلاطم‌های متعددی را در گوشه و کنار و مخصوصا کشورهای منطقه‌ شاهد هستیم، خنثی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ان شاءالله مردم نشان خواهند داد به صورت یکپارچه در مسائل ملی پشت هم هستند. در انتخابات پیش رو بهتر از گذشته مردم سالاری جمهوری اسلامی و اینکه نظام جمهوری اسلامی برخاسته از رای مردم است را نمایش خواهیم داد.

ایسنا