پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

جزئیات گردهمایی لیدرهای سردفتری در مشهد

شورای عالی كانون ها و جوامع سردفتری در مشهد مقدس تشکیل جلسه داد.
شنبه 14 مرداد 1396
2812

 

آیین تودیع و معارفه اعضای سومین دوره كانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

حسین اورعی قدیری، رئیس دوره دوم كانون خراسان رضوی در ابتدای این مراسم با ارائه گزارشی از عملكرد دوره مدیریت خود، به مشكلاتی گذشته و پیش رو اشاره كرد و گفت: همراه با سیاست های سازمان ثبت اسناد و املاك كشور پیش رفتیم و موفقیت های ثبت آنی اسناد در سال های گذشته با دشواری هایی محقق شد.

وی افزود: ١٥ تا ٢٠ درصد اسناد تنظیمی در ثبت آنی سهم خراسان رضوی شده است.

اورعی با اشاره به تحولات اخیر در بیمه و درمان از كانون مركز تشكر كرد و گفت: شرایط امروز در بیمه و درمان قابل مقایسه با سنوات گذشته نیست.
این نشست با سخنرانی محمد رضا دشتی اردكانی، رییس كانون سردفتران و دفتریاران مركز ادامه یافت.

وی با تشكر از هیات مدیره دوم و تبریك به هیات مدیره سوم كانون خراسان رضوی، عنوان كرد: انتظاری كه ما از همكاران داریم كارنامه ای درخشان است، طوری كه الگویی برای كانون استان باشد.

محمد رضا دشتی اردكانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران کشور در این مراسم گفت: ما بیش از یكسال است شورایعالی كانون ها و جوامع سردفتری را با همه كاستی ها و نقد هایی كه به آن وارد شده تشكیل دادیم كه این شورا توانست بخشی از اختیارات كانون مركز را به استان ها واگذار كند.

رییس شورای عالی كانون ها و جوامع سردفتری، یكی از بركات این شورایعالی را واگذاری كمیته های تخصصی به استان های مختلف عنوان كرد و تاكید داشت این اقدام نتیجه مطلوبی را در برداشته است.

 در ادامه غلامپور، منتخب اول سردفتران و دفتریاران كانون خراسان رضوی در دوره سوم پست تریبون حاضر شد و گزارشی از وضعیت فعلی كانون این استان ارائه داد و اعلام داشت به عنوان كانون سوم همه تلاش خود را برای همكاری با كانون مركز بكار خواهیم گرفت و انتظار حمایت بیش تری نیز خواهیم داشت.

همچنین در اولین جلسه منتخبین كانون خراسان رضوی به اتفاق آرا مسوولیت های اعضای سومین دوره هیات مدیره كانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی به شرح ذیل تعیین شد:

*محمد رضا غلامپور-رییس
*محمد جواد زبر دست -نائب رییس
*داوود بشری ترشیزی -خزانه دار
*عباس خسروی -دبیر
*حسین اورعی قدیری -عضو اصلی

همچنین پس از این جلسه اولین مجمع عمومی شورایعالی كانون ها و جوامع سردفتری كشور در سال ٩٦ در مشهد تشكیل شد. محامد، دبیر شورایعالی كانون ها و جوامع سردفتری در این جلسه گزارشی از عملكرد این شورایعالی ارائه داد و گفت: تشكیل این شورا خواسته سالها پیش بود تا هماهنگی كانون های استان ها ایجاد شده و چالش های پیش روی جامعه سردفتری مدیریت شود.

وی افزود: نظرات مختلفی در خصوص شكل گیری این شورایعالی وجود داشت كه در نهایت با این استدلال بهره گیری از خرد جمعی و رعایت برخی نكات به جایگاه این شورایعالی رای دادند.

محمد رضا دشتی اردكانی، رییس شورایعالی كانون ها و جوامع سردفتری با تبریك ولادت امام رضا (ع) گفت: از زحمات یك ساله همكارانم در شورا تشكر میكنم. وی در ادامه توضیحاتی را در خصوص اساسنامه این شورایعالی مطرح كرد.

 

خبر جامعه