پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

وزیر دادگستری: شورای نگهبان مخالف تفکیک ثبت اسناد از قوه قضائیه است

وزیر دادگستری در خصوص طرح جدایی سازمان ثبت اسناد از قوه قضائیه گفت: شورای نگهبان مخالف طرح جدایی سازمان ثبت از قوه قضائیه بود.
پنج شنبه 6 مهر 1396
2836

 

 

سید علیرضا آوایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که نظرتان در باره جدایی سازمان ثبت اسناد و املاک از قوه قضاییه چیست و این طرح را چگونه ارزیابی می کنید، اظهارداشت: این موضوع مربوط به قبل است، مدتی پیش این موضوع طرح شد و گویا شورای نگهبان با آن مخالفت کرد، به نظر من ما فعلا اولویت های مهم تری در وزارت دادگستری داریم، آنقدر خود وزارت دادگستری مسئولیت های متنوعی دارد، اگر برسیم این کارها را به سامان برسانیم شاکر خداوند هستیم.

وی در خصوص سئوال دیگری مبنی بر چگونگی برنامه وزارت دادگستری در خصوص تغییر قانون تعزیرات، افزود: از ابتدا که من آمدم نگران این بحث هستم که هم به مردم خدمت کنیم تا ظلم و اجحافی به آنها نشود و هم همزمان یک تشکیلات چابکی داشته باشیم تا اگر از ناحیه بعضی ها قرار است به مردم ظلمی اتفاق بیفتد جلوگیری شود.

وزیر دادگستری ادامه داد: جمع بندی این ها کاری سخت و فنی است، از ابتدا این دلهره را داشتم و تیمی را با دوستان ایجاد کردیم که انشاالله در این موضوع شیوه ها و مسیر ها  را بازنگری داشته باشیم،و به کیفیتی برسیم که خیالمان راحت باشد و کمترین ظلم به مردم اتفاق بیفتد یا اصلا ظلمی اتفاق نیفتد.

خبرگزاری فارس