پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

پیام تبریک دشتی‌اردکانی به‌مناسبت گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی

پیام تبریک رییس کانون سردفتران و دفتریاران به مناسبت ششم دی ماه، گرامیداشت دفاتر اسناد رسمی اعلام شد.
چهار شنبه 6 دی 1396
2500

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِذا تَدایَنْتُمْ بِدَیْنٍ إِلی‏ أَجَلٍ مُسَمًّی فَاکْتُبُوهُ وَ لْیَکْتُبْ بَیْنَکُمْ کاتِبٌ بِالْعَدْلِ...

 

با عرض سلام و درود به محضر یکایک همکاران عزیز و ارجمند، سردفتران معظم، دفتریاران محترم و کارکنان پرتلاش دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور

فرارسیدن ششم دی ماه، گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امسال هم خداوند متعال عنایت فرمود تا خاصه در روز ششم دی ماه، باردیگر در سراسر ایران اسلامی، قدردان زحمات، تلاش‌ها، خدمات و فداکاری‌های همکارانم در دفاتر اسناد رسمی باشیم.

نگاهی گذرا به آنچه که در سال‌های اخیر در حوزه دفاتر اسناد رسمی به وقوع پیوسته است، سرعت تحولات و این عرصه را به خوبی نمایان می‌سازد. در طول یک دهه گذشته تلاش‌های فراوانی برای تثبیت جایگاه سند رسمی در کشور بکار گرفته شده که امروز به واقع در سطوح مختلف نظام اداری و حتی سیاسی کشور به این موضوع به عنوان یک اصل غیرقابل خدشه تاکید می‌شود.

از سوی دیگر، رشد قابل توجه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی، نشان از حساسیت عموم جامعه به مزایای سند رسمی و اعتماد به دانش، تعهد، تخصص و تجربه همکارانم در مجموعه دفاتر اسناد رسمی است.

همکاران گرامی و معظم

به فضل الهی، آینده‌ای روشن و پرامید پیش روی دفاتر اسناد رسمی قرار دارد و رفع مشکلات نیز جز در سایه اتحاد و همدلی میسر نمی‌باشد و بر این باورم که ششم دی ماه که متبرک از آیه شریفه است، فرقی مناسب برای اتحاد و آغاز راهی نو برای رسیدن به اهدافمان است.

در پایان ضمن عرض سلام و تحیت به پیشگاه مقدس حضرت صاحب الامر و الزمان (عج) و آرزوی علو درجات برای شهدای از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بار دیگر فرارسیدن این روز مبارک را به محضر یکایک همکاران عزیز و گرانقدرم در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در سایه توکل به حضرت احدیت در راه انجام وظایف قانونی موفق و منصور باشید و همه ما توفیق خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه کتابت اسناد رسمی داشته باشیم، ان‌شاءالله.

محمدرضا دشتی اردکانی . رییس کانون سردفتران و دفتریاران

ایسنا