پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

یک مقام قضایی:دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، رسیدگی به دادخواستها را سرعت می بخشد

رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه سرعت و کیفیت بخشی دو ویژگی اصلی امر قضاوت است، گفت: ایجاد دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی موجب سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به دادخواستها می شود.
دو شنبه 12 خرداد 1393
2207


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، ˈاحمد سیاوش پورˈ روز یکشنبه بعد از جلسه توجیهی راه اندازی طرح دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی در جمع خبرنگاران، افزود: زمینه ارائه اینگونه خدمات در قوه قضاییه از ۱۰ سال قبل کلید خورده است.



وی راه اندازی این دفاتر را تحولی بسیار مناسب و مورد نیاز دستگاه قضایی عنوان کرد.

سیاوش پور تصریح کرد: یکی از وظایف حکومت ها فراهم ساختن زمینه های مناسب برای دسترسی آسان همه شهروندان به دادرسی عادلانه است که ارائه خدمات به صورت الکترونیک این مهم را محقق می کند.

رییس کل دادگستری استان گیلان تاکید کرد: این دفاتر موجب حضور کمتر مردم به دادگستری ها می شود و حتی اطاله دادرسی را نیز کاهش می دهد.



**دادرسی الکترونیکی واقعیتی انکارناپذیر است

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بحث دادرسی الکترونیک و خدمات قضایی الکترونیک واقعیتی انکار ناپذیر است و باید دستگاه ها در جهت دسترسی آسان مردم به خدمات گام بردارند.

ˈعلی جمالیˈ افزود: خدمات الکترونیک باید به صورت شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با راه اندازی این دفاتر زمینه مشارکت بخش خصوصی در دادرسی ها و همچنین زمینه دسترسی آسان مردم به دادرسی فراهم می شود.

ایرنا