پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

رایزنی‌های گسترده‌ای از سوی سازمان ثبت اسناد در رابطه با توسعه سند رسمی صورت گرفته است

«گردهمایی نخبگان و خیرین حقوق‌دان مهر ورز» امروز با حضور هاشمی مقدم معاون رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در محل کانون سردفتران و دفتریاران برگزار شد.
چهار شنبه 13 آذر 1398
2125

 

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، «گردهمایی نخبگان و خیرین حقوق‌دان مهر ورز» امروز با حضور هاشمی مقدم معاون رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در محل کانون سردفتران و دفتریاران برگزار شد.

هاشمی مقدم در ابتدای این گردهمایی تاریخچه کوتاهی از تشکیل بسیج را مورد اشاره قرار داد و خطاب به سردفتران و دفتریاران گفت: در حال خدمت و ارائه خدمت رسانی به مردم هستیم و در هر جایی از این کشور اگر با درایت، تدبیر و تحقیق کافی درباره موضوعی که به ما سپرده شده است انجام وظیفه کنیم رضایت مردم بیشتر می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دوره مدیریت جدید، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به مردم و جامعه سردفتری به کار گرفته است.

معاون رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه بیان داشت: افق روشنی را برای جامعه سردفتری در این دوره می‌بینم و سردفتران هم با همفکری تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی انجام بدهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حوزه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرده است تا خدمات گسترده‌ای را به مردم ارایه دهد.

هاشمی مقدم دفاتر اسناد رسمی را به عنوان پیشخوان سازمان ثبت نامید و گفت:در واقع دفاتر اسناد رسمی به عنوان پیشخوان سازمان ثبت در حال طراحی برنامه‌هایی هستند و به زودی شیوه نامه نهایی این دفاتر تصویب و توسط شما سر دفتران و دفتر یاران اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه توسعه سند رسمی را مورد اشاره قرار داد و گفت: رایزنی‌های گسترده‌ای را در این زمینه انجام دادیم و پس از عملیاتی شدن آن شاهد یک تحول بزرگ در این حوزه خواهیم بود.

هاشمی مقدم در پایان گفت:انتظار من از شما این است که با روحیه بسیجی و سلامت به این سازمان کمک کنید تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم.

میزان