پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

سایت پارس وندار ، به طور رسمی فعالیت ِ خود را آغاز نمود

فلسفه ی وجودیِ "پارس وندار" اتحاد و انسجام ِ اعضای جامعه ی مجازی دفاتر اسناد رسمی بود و هست . آگاهی و استفاده از تضارب ، تعامل ، تفاوت و حتی تقابل آراء و افکار و نشر برآیند و ماحصلی از تمام آنها .
پنج شنبه 12 تير 1393
1737

بسم الله النور

        آن که پُـــر نقـــش زد این دایــــره ی مینایـی        

کس ندانست که در گردشِ پرگار ، چه کرد!

 

اگر آسمان هم باشی و پُر از ماه و ستاره ، حلقه حلقه باید دور خورشیدهایت کهکشان بسازی .

کامل ترین حالت جسم در جهان ِ خلقت ، دایره است و دایره متشکل از نقاط متحدالمرکزی است که حول آن مرکز با فاصله یکسان جمع شده اند .

غایت تمام ِ اشیاء و اجسام ، رسیدن به تعادل و کسب و حفظ ِ جایگاهِ ثابت است .

جامعه ی مجازیِ ما ، آسمان پُرستاره ای بود که خورشیدش را یافت و به حول و لطف خداوندِ منان ، در شکل اکمل و حالت ایده آل خود قرار گرفت و امروز با آغاز به کار سایت "پارس وندار" حلقه ی مودت و اتحادِ ما شکل نهایی ِ خود را به دست آورد .




"پارس وندار" از یکایک منابع و اجزای خود بهره خواهد برد و متقابلاً تک تک ِ آنها را از برآیند ِ کسب شده ، بهره مند خواهد کرد. این جریان ، پویایی و تحرک مضاعفی بین وبلاگ ها و وبسایت های حوزه ی دفاتر اسناد رسمی ایجاد خواهد کرد و یقیناً آنها را بیش از پیش مؤثر و موثق خواهد ساخت .



فلسفه ی وجودیِ "پارس وندار" اتحاد و انسجام ِ اعضای جامعه ی مجازی دفاتر اسناد رسمی بود و هست . آگاهی و استفاده از تضارب ، تعامل ، تفاوت و حتی تقابل آراء و افکار و نشر برآیند و ماحصلی از تمام آنها .

نـِیل به این مهم ، مقدور نبود مگر با مساعدت و معاونتِ یکایک شما عزیزان که مالکانِ این خانه ی نوسازید و یقیناٌ چراغش را با عشق و تعصب ، روشن نگاه خواهید داشت .

سایت "پارس وندار" به مدد شما و لطف ِ خداوند ، در همایش پنجم رونمایی شد ، در همایش ششم نحوه ی راه اندازی و فعالیتش مورد بررسی و مداقه قرار گرفت و سرانجام در ششم تیر ماه سال 1393 در نشست فوق العاده ی اعضای شورای سیاست گذاری سایت "پارس وندار" ، به طور رسمی فعالیت ِ خود را آغاز نمود . امید است روز به روز پررونق تر و مفیدتر باشد و لحظه ای مورد غفلت صاحبانش قرار نگیرد .

 




نقطه ی عشق نمودم به تو؛ هان ! سهو مکن

ورنه چون بنگری ، از دایره بیرون باشی

 


 

سیاست تیم اجرایی پارس وندار به شرح زیر اعلام شده است :

 

1-   تیم اجرایی پارس وندار پایبندی خود را به مفاد منشور اخلاقی وبلاگ نویسان حوزه دفاتر اسناد رسمی که در سومین نشست سراسری سردفتران و دفتریاران وبلاگ نویس به تصویب رسید، اعلام می دارد.

 

2-   تیم اجرایی پارس وندار از یکایک همکاران عزیز و ارجمند سراسر کشور، پیشکسوتان، صاحبان قلم و اندیشه با افتخار در راستای افزایش غنای علمی پارس وندار دعوت به همکاری می نماید و در راستای تحقق این مهم تمام توان خود را به کار خواهد بست.

 

3-   تیم اجرایی پارس وندار خود را موظف به دفاع همه جانبه از منافع معنوی و مادی این منصب مقدس می داند.

 

4-   تیم اجرایی پارس وندار از هر ایده و طرح و برنامه و پروژه قانونی که هم راستای منافع معنوی و مادی این منصب مقدس باشد، دفاع نموده و با آن همراهی خواهد نمود.

 

5-   تیم اجرایی پارس وندار از هر ایده و ارایه طریقی که موجبات ارتقاء عملکرد پارس وندار را فراهم آورد، استقبال می نماید.

 

6-   تیم اجرایی پارس وندار پرسش و پیگیری مطالبات حرفه ای همکاران را وظیفه اصلی خود می داند و انتقاد سازنده همراه با ارایه طریق را در دستور کار قرار می دهد و بر دفاع از حقوق حرفه ای همکاران اصرار می ورزد.

 

7-   پایبندی به قانون، رعایت اخلاق، نگاه علمی به مسایل، شفاف سازی، تبادل آزاد اطلاعات و دفاع از منافع حرفه ای ، روح حاکم بر پارس وندار خواهد بود.

 

در نشست فوق العادهی اعضای شورای سیاست گذاری سایت "پارس وندار" مورخ 1393/04/06 ، آقای سید علیرضا طباطبایی بافقی ، به اتفاق آرا، ، به سمت ریاست شورای سیاست گذاری سایت پارس وندار انتخاب شدند و در ادامه ، آقای علیرضا سلیمی نایینی ، از طرف اعضای شورا ، به سمت ریاست کمیته ی اجرایی سایت پارس وندار منصوب و مقرر گردید  با اختیارات کامل ، به معاونت آقای امیر حسین وحیدی ، نسبت به  فعال نمودن سایت اقدام نمایند .



بنچاق