پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

درخواست رییس کانون سردفتران و دفتریاران از حقوقدانان برای شکایت از رژیم صهیونیستی

رییس کانون سردفتران و دفتریاران از حقوقدانان کشورهای اسلامی و غیراسلامی خواست با طرح شکایت در مجامع بین‌المللی برای محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دست به دست هم بدهند.
چهار شنبه 1 مرداد 1393
1562





محمدرضا دشتی‌اردکانی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره اظهار کرد: متاسفانه امسال در ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی قتل عام مردم بی‌دفاع غزه را انجام داد و مانند آنچه در صبرا و شتیلا واقع شد مردم را به خاک و خون می‌کشد و نسل کشی را در این منطقه ادامه می‌دهد.

وی اظهار کرد: وظیفه‌ آحاد کشورهای اسلامی و ملت‌های بزرگ این است که به ندای مقام معظم رهبری پاسخ دهند و در راهپیمایی روز قدس امسال که اهمیت بسیار زیادی نسبت به سال‌های گذشته دارد شرکت کنند.

دشتی‌اردکانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با وقاحت تمام مردم بی دفاع غزه را به خاک و خون می‌کشد و بیشتر به کودکان و زنان و افراد بی‌دفاع حمله می‌کند و این ددمنشی آنهاست که دل همه‌ ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان را به درد آورده است.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران اظهار کرد: من حرفی با حقوقدانان کشورهای اسلامی و غیر اسلامی دارم و آن این که از آنها می‌خواهم دست به دست هم بدهیم و با طرح شکایت در مجامع بین‌المللی کاری در جهت محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی انجام دهیم.

وی افزود: کانون سردفتران در تهران و همکاران من در سراسر کشور ضمن اعلام همبستگی با مردم بی دفاع غزه در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت می‌کنند و انتظار از مردم هم این است که راهپیمایی روز قدس امسال را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنند تا ان‌شاء الله حداقل التیامی بر زخم‌های مردم مظلوم غزه باشد.

ایسنا