پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

تاکید رییس سازمان ثبت برنقش اطلاع رسانی در فرهنگ سازی مسایل ثبتی

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی و اطلاع رسانی در فرهنگ سازی مسائل ثبتی و اجرای موفق برنامه های سازمانی، گفت: پشتیبانی از برنامه ها و فعالیت های تخصصی سازمان همراه با اطلاع رسانی مناسب، به تحقق آنها کمک می کند و ارتقای رضایت مندی مراجعان را موجب می شود.
دو شنبه 18 فروردين 1393
1259

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، احمد تویسرکانی در جمع کارکنان این سازمان در سال جدید، موفقیت برنامه ها را در گرو تلاش و احساس مسوولیت همه کارکنان و بخش ها عنوان و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.


معاون قوه قضاییه با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ توسط مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی معظم له، آمادگی این سازمان را در جهت اجرای فرمایشات رهبر انقلاب بیان داشت و گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به لحاظ تنوع ماموریتها و وظایف خود، نقش موثری در هر دو حوزه می تواند ایفا کند.

وی ادامه داد: از این رو همانطور که در سال های اخیر تلاش های بسیاری در جهت بهینه سازی امور و فرآیندها در این سازمان انجام شد، در سال 93 نیز با همدلی و همکاری کلیه کارکنان سازمان، با عزمی جدی، تلاشی مضاعف و حرکتی جهادی بیش از پیش در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و فرمایشات معظم له قدم بر خواهیم داشت.

تویسرکانی همچنین با اشاره به نقش مهم کارکنان در تحقق برنامه ها و سیاست های سازمان، گفت: پیچیدگی های کار سازمان و انجام موفق آنها منوط به این است که همه ما خود را صاحب کار بدانیم.

ايرنا