پیوندهای مهم

 

 

  

 
 

  

 


 

X
اخبار

نقل و انتقال فیش‌های عمره مفرده تسهیل شد !!!!!!!

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: با هدف ایجاد زمینه تشرف برای افرادی که فاقد فیش ثبت‌نامی هستند و پاسخ به درخواست صاحبان فیش عمره که قادر به تشرف نیستند، تسهیلاتی در نظر گرفته شده تا بتوانند نقل و انتقال فیش عمره را انجام دهند.
چهار شنبه 19 شهريور 1393
1925


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت خراسان جنوبی، ابوالفضل نوفرستی اظهار کرد: تمهیداتی در نظر گرفته شده تا افرادی که متقاضی انتقال فیش عمره هستند به دفاتر زیارتی مراجعه کرده و فرد موردنظر خود را شناسایی کنند.

وی افزود: در این راستا دفاتر زیارتی باید اسامی افرادی که متقاضی واگذاری یا دریافت فیش هستند را یادداشت و به یکدیگر معرفی کنند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: تمامی مراحل نقل و انتقال فیش عمره مفرده فقط در دفاتر خدمات زیارتی مجاز انجام می‌شود و نیاز به مراجعه به دفاتر ثبت اسناد نیست.

نوفرستی تصریح کرد: شرکت‌های زیارتی نیز برای انجام امور اداری و ثبت انتقال فیش عمره در مجموع 20 هزار تومان دریافت خواهند کرد که توسط طرفین انتقال، بالسویه به شرکت زیارتی عامل پرداخت خواهد شد.

وی هرگونه واسطه‌گری یا دلالگری را در این حوزه ممنوع دانست و افزود: مراحل نقل و انتقال به گونه‌ای طراحی شده که نیاز به واسطه نیست و افراد متقاضی با مراجعه به دفاتر زیارتی می‌توانند به راحتی این انتقال را انجام دهند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: حج و زیارت و شرکت‌های زیارتی هیچ‌گونه دخالتی در تعیین مبلغ فیش مورد انتقال نداشته و نرخ آن به صورت توافقی بین انتقال‌دهنده و انتقال‌گیرنده تعیین خواهد شد.

نوفرستی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 35 دفتر و نمایندگی شرکت زیارتی در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان فعال است که هم‌استانی‌ها می‌توانند برای انجام امور نقل و انتقال فیش عمره به این دفاتر مراجعه کنند.

خبرگزاری تسنیم